söndag 22 februari 2009

Snöbilder

Lite snöbilder som omväxling.

Snö gillar jag inte, men nu bor vi ju i ett land där det snöar så det är bara att ta det som det kommer. Och idag kom det verkligen. Snöstorm hela dagen. De syns på en del bilder, för säga åt vinden att hålla sig stilla för att ta bilder, nej det gick inte. Sedan är de tagna genom fönstret också. Gör inte saken bättre.



så här såg det förresten ut i går från samma fönster.


Jag kan ta en till från i går när jag ändå håller på




Idag såg samma träd ut så här. Utan kråka

Jag ber om ursäkt, det skulle ju vara snöbilder. Bäst jag tar ett par till för ordningens skull.


Fågelspår på balkongen. Det var vad jag kom ut idag. Ett dåligt knä och snö med eventuellt halka = hålla sig inne. Inte var det skönt där ute precis men det blev ändå lite friskt luft.



Den här sidan är nog inte meningen att det ska var en massa bidler på. Det är ett väldigt pusslande att få in dem på rätt ställe. Eller så försvinner de ut i periferin och det blir till att börja om.



Inga kommentarer: