lördag 31 juli 2010

Dags för dag 2

Nu går jag in på dag 2 på återstarten av ejsans Värld som inte ville sig alls första åren.
Nu är jag ingen bloggerska och kan inte skriva som ni bloggare gör. Utan det är mer en bildblogg då mitt största intresse är fotografering, främst fåglar, samt "leka" lite i fotoprogram. Så egentligen skulle namnet vara ett annat. Adressen är ju riktig med ejsanfoto. Men kanske kan jag ändra namnet. Det får bli en senare fråga.


Nu är jag ingen hejare på fotografering heller men får så mycket bilder så jag kan lika gärna lägga ut dem, mest för jag vill det, inte för att ni måste tycka om dem. Åh nej. så duktig blir jag aldrig.


Men det är mitt intresse och så får det bli.
Jag har också en mobilblogg dit jag skickar direkt vid mobiler eller tar ner via datorn och för över. : 


http://sincon443.blogspot.com/

Jag kan ju lika gärna puffa lite för den också när jag ändå är inne på bilder. Där blir inget mellansnack utan några ord och bilder rakt av.

Duva i "Fågelskogen", eget namn på ett skogsparti är det finns en hel del fåglar av olika arter. Inga sällsynta dock utan förortsfåglar.

Måsfågel ovanför balkongen  

En liten nattuggla?  Nej. Mitt på dagen.
Nu ska jag lägga en ping jag hittat på det här och se om det är någon som hittar hit.
Även om ni inte gillar sidan kan ni kanske ge ett litet tecken att den syns. Det vore snällt

2 kommentarer:

mys på kolonin sa...

Hej där
Det går ju lika bra med bilder här också. Behöver ju inte skriva mycket när du har så "talande" bilder

Mjölnarens Anita sa...

Hej! Någon hittar ju hit. Men jag tycker det är ganska trögt här. Så ibland glömmer jag bort den. Det gick bra med dressinerna och vi hade fint väder. Ha det bra,Kram/Anita